טוב יצאו לדרך

דוד קורצווייל | צילום: משה אסולין No Comments on טוב יצאו לדרך
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נציגי רשימת 'טוב' לרשויות המקומיות ומנהלי מטות הבחירות התאספו אמש בסוכת יו"ר 'טוב לירושלים' חנוך ורדיגר בשכונת הר נוף בירושלים.

באסיפה החגיגית נכחו, בין היתר, עו"ד יחזקאל רוזנבלום, מס' 2 ברשימת 'טוב לירושלים', ישראל פכטר, נציג 'טוב' ברשימה המאוחדת בביתר עילית, אהרן סלומון, יו"ר 'טוב לבית שמש', אהרון קורנפלד, יו"ר 'טוב לאלעד', משה חגיאל מועמד 'טוב' בעמנואל, ועו"ד אריאל דרעי, מנכ"ל תנועת 'טוב'.

ורדיגר הוסיף והביע בפני הנציגים תקווה כי הבחירות הקרובות יהוו זירה של ויכוח אידיאולוגי אמיתי בין 'טוב' לבין העסקונה הפוליטית הישנה, ולא יהיו זירה של מאבק אישי ואלים, כפי שהקיצוניים היו רוצים שיהיה. אחרי ורדיגר, נשא דברים ישראל פכטר מביתר שעודד את הנציגים לא להיגרר אחרי פרובוקטורים למיניהם אלא להתרכז אך ורק בשכנוע של התושבים בעירם אחד-לאחד להצביע ל'טוב', "רק זה מה שיקבע באמת את כוחה של 'טוב' בבחירות הקרובות" אמר פכטר.

עו"ד יחזקאל רוזנבלום מירושלים, חידד יחד עם הנציגים את האג'נדה של 'טוב' והיא, בעיקר, הדאגה לכל חרדי באשר הוא לחינוך הולם עבור ילדיו, מבלי שיופלה על רקע עדתי או תעסוקתי; לפרנסה בכבוד, תוך מתן שוויון הזדמנויות למועמדים חרדים למשרות במגזר הציבורי והפרטי; ולאיכות חיים בשכונות החרדיות.

משה חגיאל, מעמנואל, הוסיף כי בכוונתו להאבק למען הנוער בעירו וכי יש לדאוג לכך גם בערים נוספות. אחריו, אהרון קורנפלד מאלעד שיתף את הנוכחים בהרגשתו כי 'טוב' היא סמל של אחדות, בין חרדים מכל הסוגים ומכל העדות, וכי אין סמלי יותר מאסיפת 'טוב' שנערכת בסוכה ובחג הסוכות, המסמלים אחדות בכלל ישראל.

טוב כינוס

טוב כינוס (2)

טוב כינוס (3)טוב פכטר

 

20130929_002816



0 תגובות